Sunday, June 13, 2010

Kelas Coklat Kek dan Hiasan







Assalamualaikum.......................










Hai kawan2 semua, dah lama aku nak g kelas kek ini, akhirnya dapat jgak belajar dgn K.Leeza Homebakery, yang bestnya kelas ni jumpa Kak Long dan Kak Juliana yang dah experiance dlm bidang ni , sedangkan aku baru nak bertatih dlm bidang ni.........apapun layan la gambar ini, kepada kawan2 yang berminat boleh la oder yer kat saya email je dekat murniheart@yahoo.com atau tel 019-6137189, jumpa lagi...










No comments:

Post a Comment

Sunday, June 13, 2010

Kelas Coklat Kek dan Hiasan







Assalamualaikum.......................










Hai kawan2 semua, dah lama aku nak g kelas kek ini, akhirnya dapat jgak belajar dgn K.Leeza Homebakery, yang bestnya kelas ni jumpa Kak Long dan Kak Juliana yang dah experiance dlm bidang ni , sedangkan aku baru nak bertatih dlm bidang ni.........apapun layan la gambar ini, kepada kawan2 yang berminat boleh la oder yer kat saya email je dekat murniheart@yahoo.com atau tel 019-6137189, jumpa lagi...










No comments:

Post a Comment

 

Murniheart Bakery Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez